خواندن کتاب های انگلیسی برای یادگیری زبان
نوشته شده توسط : sanaz

خواندن یک راه عالی برای ایجاد دایره لغات و دامنه شما هنگام یادگیری زبان انگلیسی است. با این حال، کار کردن روی یک کتاب کامل به زبان دوم ممکن است سخت باشد. هر چند لازم نیست اینطور باشد. با این کتاب‌های آسان خواندنی و انگیزه‌بخش به خود الهام دهید تا انگیزه خود را حفظ کنید.

https://charbzaban.com/

 

1. چیزهای کوچک را عرق نکنید

سطح زبان انگلیسی شما چقدر است؟

در آزمون کوتاه انگلیسی ما شرکت کنید تا متوجه شوید.

روی انجام کارهای مهم تمرکز کنید. اگرچه نویسنده دارای مدرک دکترا است، اما خواندن این مطلب آسان و پر از توصیه های عملی برای افرادی است که احساس می کنند کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. ایده آل برای کمک به شما برای تمرکز روی چیزهای مهم زندگی - مانند یادگیری زبان انگلیسی. این کتاب برای دو سال متوالی پرفروش‌ترین کتاب در ایالات متحده بود.

2. ۷ عادت افراد بسیار موثر

یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های خودآموز، در حالی که بسیاری از افراد اصول این کتاب را راهی برای پیشرفت در حرفه خود می دانند، می تواند به همان اندازه برای یادگیری یک زبان کاربرد داشته باشد.

3. راهبی که فراری خود را فروخت

داستان مرد ثروتمندی که وکیلی که حمله قلبی اش به او انگیزه می دهد تا سبک زندگی قدیمی خود را پشت سر بگذارد و به دنبال زندگی رضایت بخش تر باشد، این کتاب یک کتاب پرفروش است که به زبان های مختلف ترجمه شده است. داستان ساده ای دارد و برای کسانی که معتقدند چیزهایی مهمتر از پول وجود دارد خواندنی است.

4. وقتی در مورد دویدن صحبت می کنم در مورد چه چیزی صحبت می کنم؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک نویسنده برتر برای نوشتن کتاب چه می کند؟

در این کتاب درباره نوشتن و دویدن از هاروکی موراکامی یاد کنید.این کتاب از زبان ژاپنی ترجمه شده و بسیار کوتاه است.

5. گتسبی بزرگ

معمولاً وقتی به رمان‌های بزرگ انگلیسی فکر می‌کنیم، به کتاب‌های سنگین طولانی فکر می‌کنیم. اگرچه برخی از آنها کوتاه تر و خواندن آسان تر هستند. گتسبی بزرگ خواندنی ساده است، اما وقتی می‌خواهید درباره آن فکر کنید، داستانی پیچیده است. خواندن یک رمان کلاسیک نیز راهی عالی برای ایجاد انگیزه برای خواندن بیشتر در آینده است.

بنابراین، کدام یک از این کتاب ها قرار است در لیست مطالعه شما قرار بگیرند؟ آیا قبلاً هیچ یک از آنها را خوانده اید؟ آیا کتاب دیگری وجود دارد که فکر می کنید باید در این فهرست قرار بگیرد؟ با استفاده از بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

 آموزش دیکشنری زبان انگلیسی





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: